gosi dag, -bajs ont i hövvet.

kom hem från varekil runt 7-tiden. hade de faktiskt jätte mys! vi var på planen å chillade, sendan drog vi ner för att äta pizza dock åt bara jm & erik hahah mongos. Sedan drog vi hem til jm å spelade fifa street. gud vad tiden gick fort! 

när jag kom hem var jag vrålhungring så åt som en åsna, efter maten så skulle jag ut för att träffa david och victor men så gick jag å la mig medans jag väntade, så somnade jag och vaknade 23.13 då var de lite för sent.

bråkade nyss med dadii, och låtsas moder min om gothia. måste sova hemma.  osvosv, long story.
har sprängades huvudväääärk, usch fyfan. kan inte sova heller? så gick till kylskåpet för att ta nått gott, så blev de gurka och tomat, hahaha.

Tack för idag, alla som gjorde den!


Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback