Mys dag

Först åt jag och pappsen frukost tillsammans utomhus, efter som de var sån himmlans gött väder.. Började trixa lite osv.

Lite senare kom Philip och knackade på medans jag log å kollade film. Chilla ett tag å sedan drog vi ut. Sen skulle han hem å jag till becca så vi skiljdes åt.

Becca och hennes kompis från Åmål Jennifer mötte jag upp vid Ica. Sedan åkte dom moppe och jag cyklade mot nösnäs badet, för att träffa resten av folket de blev till slut jag, Tim, becca, Adrian, Jennifer, Victor och jonnah. Vi grillade mrsmellows å chillade dock hade vi planer på bada men så blev de inte. Klockan började bli mycket å vi drog t donken tog en glass å satt kvar där ett bra tag faktiskt.

Efter de följde jag, becca, Jennifer och Tim Adrian hem upp till k-dal när vi alla tänkte skiljas åt så föreslog tim att vi kunde bada så de var bara att cykla tillbaka... Väääärt. Runt 00.20 hoppade vi i som om de var mitt på dagen, Gud va mysig dag!

Nu har jag duschat efter saltvattnet och allt äckel lera på botten. Och är ren å fräsch. Tack alla som har gjort dagen!


Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback